Sæson 2024/2025

Core Elegance550 kr. x 11 rater
Karakterdans 550 kr. x 11 rater
Voksenhold550 kr. x 11 rater
Dans for ParkinsonAdministrationsgebyr pr. sæson 300 kr.

SKOLEKORT

Alle elever tilmeldt Tivoli Balletskole får et adgangskort til Tivoli, kaldet et “Skolekort”. Kortet kan benyttes som et Wildcard og skal blot fremvises til forlystelses kontrollørerne.

BETINGELSER

Vær opmærksom på, at der betales for den måned tilmeldingen sker i.

Indbetalt kontingent refunderes ikke.

Rate antal nedskrives efter hver betalt rate.
Man binder sig for et kvartal ad gangen: fra oktober til december/januar til marts/april til juni.

August og september måned er en samlet separat periode. Første mulige udmelding fra balletskolen er pr. 1 oktober.

Ved evt. udmelding skal man skrive en mail senest en måned inden kvartalsudløb til balletskolen@tivoli.dk:

• Hvis man ønsker at stoppe d. 1. oktober, skal man sende mail om udmelding senest d. 31. august.
  • Hvis man ønsker at stoppe d. 1. januar, skal man sende mail om udmelding senest d. 30. november.
  • Hvis man ønsker at stoppe d. 1. april, skal man sende mail om udmelding senest d. 28. februar

Force majeure: Hvis balletskolen ikke må/bør gennemføre normal holdundervisning i de normale undervisningsstudier grundet myndighedernes restriktioner eller anbefalinger, overgår holdene til onlineundervisning gennem Zoom eller tilsvarende digital platform. Medlemmerne opnår af den grund ikke ret til erstatning eller anden godtgørelse. Så længe balletskolen kun tilbyder onlineundervisning er det muligt at blive meldt ud fra balletskolen med måneds varsel

RATEBETALING

Der skal registreres et betalingskort ved oprettelse af profil, da vi ikke modtager betaling på anden vis. Betalingen sker automatisk. 1. i hver måned:

• 1. rate ved tilmelding
  • 2. rate d. 1. september
  • 3. rate d. 1. oktober
  • 4. rate d. 1. november
  • 5. rate d. 1. december
  • 6. rate d. 1. januar
  • 7. rate d. 1. februar
  • 8. rate d. 1. marts
  • 9. rate d. 1. april
  • 10. rate d. 1. maj
  • 11. rate d.1. juni

RABAT

Der gives 10% i søskenderabat fra barn nr. 2. Rabatten er ikke indregnet i priserne. Rabatten fratrækkes automatisk ved tilmelding.

Tilmelding til 1. hold er fuld pris. Ved tilmelding til mere end 1. hold, gives der 20% rabat på 2., 3., 4., 5. og 6. hold. Ved prisforskel på holdene betales der fuld pris for det dyreste hold. Rabatten fratrækkes automatisk ved tilmelding.

Tilmelder man sig yderligere hold, over 6, er disse gratis. Ved prisforskel på holdene er det de billigste hold, der er gratis. Kontakt venligst ledelsen for tilmelding til gratis hold: balletskolen@tivoli.dk.

Yderligere vil der fra sæson 2024/2025 være 20% rabat på den samlede betaling, hvis man betaler for hele sæsonen ved tilmelding.